ایرانیان برزیل

◄◄ به تارنمای ایرانیان مقیم برزیل خوش آمدید

ایرانیان برزیل

◄◄ به تارنمای ایرانیان مقیم برزیل خوش آمدید

انتصاب آقای شیخی به عنوان خبرنگار صدا و سیما در برزیل


دوست عزیز و گرامی: جناب آقای نعمت الله شیخی

انتصاب شایسته ی جنابعالی را به عنوان خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در کشور برزیل را از صمیم قلب تبریک عرض می نماییم و از خداوند متعال برای جنابعالی توفیق روز افزون خواستاریم. بدون شک فعالیتهای جنابعالی می‌تواند نقش مهمی در شناساندن هر چه بیشتر کشور برزیل و معرفی پتانسیل های اقتصادی، فرهنگی، علمی و اجتماعی آن به هم میهنان عزیزمان و همچنین بازتاب فعالیتهای ایرانیان مقیم در برزیل را داشته باشد. فرصت را مغتنم شمرده، آمادگی کامل خود را در کمک به انجام و پیشبرد هر برنامه و طرحی در این راستا، اعلام می داریم.

نظرات 5 + ارسال نظر
سید حسین خاتمی شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 10:56

سلام
همچنین تبریکات بنده رو هم پذیرا باشید

[ بدون نام ] شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 17:46

تبریک و آرزوی موفقیت برای ایشان

مهران درگاهی ـ مدیر بازرگانی خارجی چهارشنبه 9 فروردین 1391 ساعت 10:41

دوست و برادر بزرگوارم جناب آقای شیخی
بنده نیز به نوبه خود این انتصاب شایسته را خدمت جنابعالی تبریک عرض نموده و از خداوند منان موفقیت و سربلندی شما برادر عزیز را مسئلت دارم. یا توجه به تعهد، شایستگی، توانمندی و قابلیت های بسیار خوب و بالایی که در وجود شما دوست بزرگوارم سراغ دارم، مطمئنم در این سمت جدید خوش درخشیده و مایه افتخار و مباهات هموطنان عزیز در داخل ایران، برزیل و اقصی نقاط دنیا خواهید شد، ان شاءالله

رضا دوشنبه 9 مرداد 1391 ساعت 19:42

سلام
من از همکار های شما در صدا و سیمای ایران هستم ما شرکت فرهنگی هنری هستیم که با صدا و سیما همکاری میکنیم
من از دوستانم در بخش خبر و بخش خبرنگاران از شما تعریف کردم ولی متاسفانه نمیدونم چرا هیچکس شمارا نمیشناخت خیلی تعجب کردم چون فرد دیگری را به عنوان خبر نگار در برزیل معرفی کردند که برای شبکه خبر ، خبر میفرسته وبه عنوان کارمند صدا و سیما چه رسمی و چه غیر رسمی اسم شما را اصلا نشنیده بودن
خیلی دوست دارم بدونم شما با چه بخش با چه فردی در صدا و سیما همکاری میکنید
البته جسارت نکرده باشم این هارو برای هم اشنایی و هم خیلی دوستانه گفتم

با سلام
دوست عزیز، لطفا جهت تماس با جنابعالی ای-میل خود را وارد نمایید.
با سپاس

مجتبی غلام پور چهارشنبه 29 تیر 1401 ساعت 06:47

سلام آقای شیخی برزیل چیکارمیکنی خوش میگذره یادش بخیرقبلاحوزه علمیه رودسرمیومدی اول شک کردم خودت هستی یانه بعدش که جویاشدم مطمئن شدم خودتی به حاج آقاقربانیان سلام گرم برسون امیدوارم سلامت وموفق باشی.غلام پور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد